21 септември 2011 г.

Разпускам коси, за да съм себе си



Някой ми каза, че миришат на магия. Миришат ми на мен... дори е малко скучно. А колко многослойни са те.
Виж например тези два бели косъма са подарък от първата любов. Да ги изтръгна ли? Ще порастнат ли отново? Май ми отиват старите притеснения, а и винаги си ги крия дълбоко. Никой няма да ознае за тази изгубената част, сиво-безцветната. Само аз си знам обичах те повече   от себе си дори.
А тези непокорни къси кичури отпред са онези, които загубих в хаоса. Приятелите, които винаги са близо (та дори и понякога не на място).
Кестеняво слънчевата коса най-отгоре ми напомня на дните. Кристално слънчевите, онези, прекарани с хората, които ми се иска да обичам повече. Летните, безгричните хора, които липсват със смеха си. Именно те изсветляват деня ми.
И ето те теб - заплетения кичур в края. Прокарвам пръст, за да те вкарам в приличен вид. Безполезно е. Така ще стоя винаги заплетена в теб... но поне ще зная, че си близо.

Няма коментари: